2009年2月16日 星期一

情人節睇戲

上個情人節,我走了去睇期待以久的家有囍事2009,套戲揾咗搞笑老手吳君如擔戲。雖然君如搞笑能力達痴線程度,但係都幫唔到部戲,啲戲揾嚟做嘅多。不知是否導演想保留一點個人風格,定劇本想照顧其他市場,風格同以往的家有囍事有啲唔同。全套戲想表達”愛情來到時就好似天旋地轉”呢句Message,你估導演點表達呢?就係多場演員『突然』自轉360度跳舞和吳君如的”邊唱邊跳”Singing in the Rain....


戲中有多場重演歷來家有囍事的笑戲橋段,傳聞本來想叫周星星返來做的,不過請唔起請咗古仔做,古仔真係好靚仔,但係要佢做周星星就真係攞佢嚟搞...戲中有二個我未見過及講普通話的年青女演員,唔係香港人,好清新,不過唔啱拍笑片。我覺得成本唔係問題,請唔起大明星,可以係劇本到就,夾硬要帶啲什麼愛情風格入戲入面,成件事便已經唔係家有囍事了。我個人覺得古仔個角色可以同鄭中基個細佬角色倒轉會好啲,不過可能古仔個角色佔戲重啲,唔可以咁調...


睇返黃百明,還是那麼親切同洽如其份,黃百明同君如一對順眼過古仔同君如一對多好多...黃百明也老了不少...


不過香港電影事業還是有救的,香港人始終愛港產片,大家餓戲太耐,只要唔太差的戲還是可以騙到我地入場,我尾場時還聽到一些十四、五歲的係生仔話好睇,新一代未睇過以前啲戲,睇呢啲片已經滿足,不過對我地呢啲老餅,就覺得同以前差之甚遠了!真懷念以前的精裝追女仔、富貴迫人、超級街頭霸王同『以前的』家有囍事。


演員:黃百鳴、吳君如、古天樂、鄭中基
導演:谷德昭
電影類型:喜劇




1 則留言:

  1. 我而家好少睇港產片, 因為覺得唔好睇, 西片都係大片先睇, 而且冇伴睇, 所以少睇好多!!
    [版主回覆02/17/2009 14:21:00]我都係有人比飛我先睇,好多時都係買碟~

    回覆刪除