2008年6月26日 星期四

水鞋

日日落大雨,真係唔知着乜衫好,我研究過辦公室OL打風黑雨的裝扮大約分三種:


第一種,放棄型,唔着返工衫,短褲加膠鞋


第二種,高跟鞋照着,全套西裙


第三種,牛記笠記,返工先穿回整齊返工衫


我本人就唔係呢三類,我落雨返工的對策是返工衫裙照着,但唔着膠鞋或膠拖鞋但唔想成隻腳都濕淋淋咁返工。我的秘訣是穿回我冬天時穿的長Boot,對,我夏天照着Boot,我呢對Boot不是真皮的,所以唔會入水,而且因為它個款可以襯到返工衫,所以我呢排日日都着Boot返工,可以話無乜點濕腳,只係對腳仔焗啲o姐~


我本來有對粉藍色水鞋,雖然賣幾十元,但是有啲款,仲好少女Feel添~但係,我對水鞋着返工會太Yeah,為了我懶懶熊的性格,我是懶得返工放工再換衫的,所以,着對Boot 返工是最好的!!!


我男友仲搞笑,他穿地盤工人穿的安全鞋返工。這對工地鞋,有三大優點,防風,防雨,防釘等等...可以保障在呢兩日天文台咁玩嘢的天氣下穿着。


 


沒有留言:

張貼留言