2008年6月23日 星期一

又打唔成風啦!

位於南海的颱風風神會在未來一兩天向偏北移動,靠近中國東南部 。


預料一股和緩的西南氣流會在本週後期影響華南沿岸地區。大致天晴,有煙霞。明日稍後有一兩陣驟雨。氣溫介乎27至32度。吹和緩偏南風,稍後轉吹偏北風,離岸風勢間中清勁。


又打唔成風啦!(-' 3 '-)


近排天氣不再下傾盆大雨,露出我渴望已久的晴天。可是人就係咁犯賤o架啦!落雨時又話落大雨,現在放晴又覺得熱到人有點頭暈暈天旋地轉。熱到咁一定會打風,不過大家有無留意,自97年後我地好似都無乜試過掛8號風球唔使返工,黑雨都好少....( >0< )


我覺得Donald曾如果要改善香港經濟,應該比香港放多啲颱風假同掛多啲黑雨假。我記得以前8號風球唔使返工返學,香港好多人都會走咗出去飲茶,行街,甚至去海邊睇浪添!好過癮o架!這樣直情有助香港經濟啦!打風的時候,如果無乜雨,天氣涼浸浸,最啱出街行啦,落雨就訓下覺。


我知打風可能會造成破壞或人類生命危險,所以在未有風打過來的時候,我地就應該比人放早一步假,減少傷亡嘛!(我記得上次澳門放早過香港~)


打風放假,有助經濟,你放我放,約埋嚟放! @ 0 @


2 則留言:

  1. 咁如果係做緊酒樓o個d人士點算呢?睇住人o地放有薪假期自己就得個做字,好慘o架!
    [版主回覆06/24/2008 16:09:00]講下笑,唔好咁認真。
    不過做得服務行業係咁慘o架啦!
    讓我們為堅守工作崗位的人打打氣!@0<

    回覆刪除