2008年7月1日 星期二

藍天與白雲


藍天與白雲的一天。以前我聽過好似有一種方法可以趨雨,就是利用飛機或發射火箭彈在雲中撒播碘化銀或乾冰雲種的人工降雨方法,令天空的雲都變成雨。今天天氣好得令我懷疑前幾日日日落大雨,會唔係阿爺為咗回歸日不會有雨落,所以一早在天上打了枚冰種趨雨,令到可以落的雨都落哂。



見今天天氣難得咁好,本來啉住去元朗食雜誌介紹過的台式綿花冰,可惜揾唔到。呢啲綿花冰唔係刨冰,因為啲冰刨到好綿,食咗不會咁快上腦,所以唔會頭痛。


天氣咁熱,我要食芒果綿綿冰!


香芉綿綿冰加了練奶重好味,YUMMI!


後尾回家上網找到綿綿冰的地址是建業街59號慶年大廈3號地下。



 


食唔到綿花冰,走了去食勝利牛丸。



好食好食!


又食了一檔台式炸雞叫大雞大,講真無台灣個啲咁大件,不過在啲剪成細細塊的炸雞上加了辣粉都好好食~



當然有食B仔涼粉,雖加價加到唔底食及數天前有一少女在食過B仔涼粉後因肚痛入院,後不治,希望我無事...



愉快的一天,多謝哂!!


3 則留言:

  1. 透心涼的芒果綿綿冰 ! B仔涼粉,以前都去過 ! a..i.. 我本來今天去釣魚和吃自助餐,結果現在還在超時工作,好餓 !
    [版主回覆07/01/2008 20:44:00]多勞多得!你去開邊到釣,有無試過租船釣~

    回覆刪除
  2. 唔好意思,漏了一個字,釣「墨」魚才對!

    回覆刪除
  3. 嘩, 真係好似好好味噃, 我都想試下, 我最喜歡吃芒果, 大雞大都好似唔錯噃, 下次去元朗一定要試先!! 多謝介紹!!
    [版主回覆07/02/2008 16:26:00]天氣熱食綿花冰最正!

    回覆刪除