2021年6月5日 星期六

羅生門

Lyrics: 中女羅生門 [羅生門改編歌曲]
葉蘊儀 (原唱麥浚龍及謝安琪) 毛記電視

Mr_Chestnut

男:(若果你 在四張後)
(突然回頭又講喜歡我嫩口)

女:很忐忑 好想再十年後翻兜

近日舊同學笑我已 身心乾燥咗六百週
很招積 這一世食勻全港九
但二十年後我快變成老蓮藕
每晚與哈囉吉蒂貓結成密友

狄波拉就幸福啦 仍然少女仲恨嫁㗎

曾經港女才懶瀟灑 但其實一早冧你啦

那動人時光 今日才回看

隨時可跟你半夜渡嚴寒 就Book起那間房
這十年時光 我經已有脂肪
崇韓中女欠缺浪漫才崇韓
容易增加嘅體重 最難下降

(Music)


真心講 家陣冇情人勁不爽

若路上重遇你約你食大牌檔
你有冇金屋加靚車我無用看

人大了若想嗒糖 先不要強求年輕力壯

外貌嗰啲都唔講 做下任老公只需健康

那動人時光 今日才回看

隨時可跟你半夜渡嚴寒 就Book起那間房
這十年時光 我經已有脂肪
崇韓中女欠缺浪漫才崇韓
容易眼淚流廿年
難在補妝(還是記得那次想追你 你又讓我收檔)
你那時太猖狂(過咁耐當你變做中女 先摟我再開檔)
(個個也探問女人不老的秘方)個個也探問女人不老的秘方
(其實中佬怕中女太過濃妝)難道老十年就只有化濃妝
(我落糖 佢落糖 而你落代糖)你落糖 佢落糖 而我落代糖


(iPad Mon 清早與夜來亦望望
Load不到網頁過兩秒又再看看
被竇裡留言係最Warm)

那動人時光 今日才回看(寧願毒下 踎喺個浴缸)

隨時可跟你半夜渡嚴寒 就Book起那間房(不想唱合唱Song)
這十年時光 我經已有脂肪(逃離異性 天天也預咗 自己單手上網)
皺紋前掃陰影 等陣咪又流汗 成日整甩晒啲批盪
(其實就我已勁忙 要定期去鴨寮逛模型行 砌嘢勁忙)

別懶忙(下個七月)

願排期團聚於 關島某地方(食成碟頹飯 飲 青島至係爽)

沒有留言:

張貼留言