2008年10月29日 星期三

美美美


個市咁搞到我成日都好眼訓,日日都想眠一眠,可能無做運動,個人血液唔循環,所以會咁。我平日唔多用個腦,但成日將啲嘢諗到好完美好理想,成日以為放工返屋企,大把時間做運動,每次返到屋企又係攤係到唔想昱,好鬼懶......


行衰運屋企都有煞,近日我死了一隻小銀狐,我可愛的倉鼠小貝貝~我於是補買一了隻熊仔鼠返屋企養,隻嘢好多表情,好似好有主見。我男朋友最愛同佢玩五十五十,因為佢好愛用隻手擋住接近佢的人,好似同你玩五十五十咁,好趣緻!倉鼠因為身型細小,所以個腦都好細,一般都比較驚青同低低地,而熊仔鼠在倉鼠中都算大隻,所以都叻啲同大隻啲,成100元隻,其他倉鼠二三十蚊就有,都唔使咁貴。我千叮萬囑我男友要小心啲同佢玩,因為熊仔鼠叻啲逃跑能力都高啲,唔見咗要有排揾~我男友同佢改咗個花名叫美美美,我美美本來都唔太鍾意,但聽順咗又覺得都幾啱佢。不過呢幾日隻嘢唔係幾妥,好似就釘!美美美可能未戒奶,佢咁弱可能是因為佢仲係BB仔所以食唔到嘢所致。

有有心人Send了本蘇民峰09運程(電子書版)我睇,我發覺出年還有一年晦運行,真係........我唔信我美美成世都無運行,我的理由是我成世人都未真正行過好運,所以一定大把好嘢等我下半世享的云云。


2 則留言: