2008年4月3日 星期四

我手造的小手袋

新用不織布加咗一個十分可愛的Hello Kitty在布袋上。



用了一條舊牛仔褲造的小化妝包,平日在公司午飯時間會用來袋銀包,好實用!


 


 


3 則留言:

  1. cool!! very nice bag!! You can add some words or 珍珠裝飾....

    回覆刪除
  2. Thanks a lot!
    But I think simple is the best!!!   @0<

    回覆刪除
  3.  好叻呀! 手工唔錯 bor , 呢個袋我都想整, 不過對我呢個初哥黎講, 太難喇  
    同埋呢, 睇個袋完全唔似係用牛仔褲黎做架  如果用我條牛仔褲, 應該可以整到兩個袋呀, 我咁肥

    回覆刪除